TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta sezona şampiyonluk parolasıyla başlayan Altınordu, ilk 4 hafta itibariyle iç sahada ve dış sahada farklı performanslara imza atıyor. Taraftarının önünde başarılı sonuçlar alan ve İnegölspor ile Isparta 32 spor’u 2-0’lık skorlarla geçen kırmızı-lacivertliler, aynı sonuçları deplasmanda almakta zorlanıyor. Evinden uzakta oynadığı ilk maçında Kepezspor’la golsüz berabere kalan İzmir ekibi, geçtiğimiz hafta sonu konuk olduğu Kırklarelispor maçında da 2 kez öne geçmesine rağmen skoru koruyamayınca karşılaşma 2-2 sona erdi. Böylece Altınordu, bu sezon oynadığı iki dış saha maçında da sahadan beraberlikle ayrıldı. Teknik direktör Olcay Şahan da bu konuyla alakalı yardımcılarıyla bir toplantı gerçekleştirerek sorunları masaya yatırdığı öğrenildi. İzmir ekibi, bu toplantıdan çıkan sonuçlara göre antrenmanlarda eksik yönlere yoğunlaşacağı ifade edildi.
Öte yandan Altınordu, 29 Eylül Pazar günü evinde lider 24 Erzincanspor’u konuk edecek. İki takımın da şu ana kadar mağlubiyeti bulunmuyor. (İHA)
Altınordu, dış sahada kazanamıyor
Altınordu, TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta bu sezon oynadığı iki dış saha maçında da sahadan beraberlikle ayrıldı.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





