Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde üzüm üreticileri yağışlı havalarda ara verdikleri bağ budama çalışmalarını havanın güneşli olmasını fırsat bilerek yeniden işbaşı yaptı. İşçilerin belirlenen ücretten fazla istemesi üzerine bazı üreticiler bağlarını kendileri budamaya başladı.
Sarıgöl Ziraat Odası tarafından 1050 TL olarak belirlenen bağ budama ücretlerinin işçiler tarafından 1300-1500 TL talep edilmesi üzerine çoğu üretici ellerine aldıkları makaslar ve testerelerle kendi bağlarını budamaya başladı.
Havaların açık olduğu güneşli günlerde bağdaki budama işlerini yapan üretici Serhat Akkaya, "Bağların işlerini kendin yaparsan masraf azalır. Havada güneş olunca bağıma giderek akşama kadar budak yapmaktayım. Budama işlerimiz bitince de ailece bağların çubuklarını bağlarız. Artık bağcılık aile işi olmaya başladı. İşçi yevmiyeleri yüksek. Bu nedenle maliyeti düşürmek için ailece bağlarda çalışmak gerek." dedi. (İHA)
Manisa'da güneşi gören bağa koşuyor
Üzüm üreticileri yağışlı havalarda ara verdikleri bağ budama çalışmalarını havanın güneşli olmasını fırsat bilerek yeniden işbaşı yaptı.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





