Türkiye Voleybol Federasyonu 20. hafta karşılaşmasında Bodrumspor evinde ağırladığı Karşıyaka'yı 3-0 mağlup etti. Zorlu Ege derbisinde gülen taraf olan Bodrum’un İncileri maç sonunda taraftarıyla birlikte büyük sevinç yaşadı.
Türkiye Voleybol Federasyonu KFC Kadınlar 1. Lig A Grubu 20. hafta karşılaşmasında Bodrumspor evinde Karşıyaka’yı ağırladı. Binnaz Karakaya Kapalı Spor Salonu'ndaki karşılaşmayı yüzlerce yeşil-beyazlı taraftar izledi. Bodrum’un İncileri ligde iddialı olan rakibini ilk sette 25-18 geçti. Mücadelenin ikinci setinde yeşil-beyazlı ekip rakibini 25-21’lik skorla geride bıraktı.
Karşılaşmanın üçüncü ve son setinde Bodrum’un İncileri zorlu ege derbisinde rakibini 25-17 yenerek sahadan 3-0 galip ayrıldı. Zorlu maç sonrası oyuncular ve taraftarlar galibiyetten dolayı büyük sevinç yaşadı. Bu skorla birlikte Play-Off iddiasını sürdüren Bodrum’un İncileri, ligde 5’inci sıradaki yerini koruyarak puanını 31’e yükseltti. Öte yandan, yeşil-beyazlı ekip üst üste 7 maç kazanarak ligde kırılması zor galibiyet serisi yakaladı. (İHA)
Ege derbisini Bodrum’un İncileri kazandı
Zorlu Ege derbisinde gülen taraf olan Bodrum’un İncileri maç sonunda taraftarıyla birlikte büyük sevinç yaşadı.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





