Göztepe Voleybol, Kadınlar Voleybol 1. Lig Play-off yarı final etabındaki ilk maçında Bozuyuk Belediyesi Eğitimspor’u 3-1’lik skorla geçmeyi başardı.
Kadınlar Voleybol 1. Lig ekiplerinden Göztepe, A Grubu'nda normal sezonu lider olarak tamamlayıp, Vodafone Sultanlar Ligi için play-off oynama hakkı kazandı. İzmir ekibi, play-off yarı final etabındaki ilk maçında Bozüyük Belediyesi Eğitimspor’la, Antalya’da karşı karşıya geldi. Sarı-kırmızılılar, rakibi karşısında ilk seti 23-25 kaybetmesine rağmen, diğer setleri 25-22, 25-22, 25-15 kazanarak 3-1 galip geldi.
İzmir temsilcisi, Kadınlar Voleybol 1. Lig play-off yarı finalleri A Grubu 2. maçında yarın saat 14.00’te Bolu Belediyesi ile karşılaşacak. (İHA)
Göztepe Voleybol, yarı finale galibiyetle başladı
Göztepe Voleybol, Kadınlar Voleybol 1. Lig Play-off yarı final etabındaki ilk maçında Bozuyuk Belediyesi Eğitimspor’u 3-1’lik skorla geçmeyi başardı.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





