31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimlerinin ardından Manisa Büyükşehir Belediye Meclisi 2024-2029 hizmet döneminin ilk toplantısı, Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, Manisalıların merakla beklediği konulara değinen Başkan Zeyrek, “seçim sözümüz olan ilk 2 ton su 1 TL ve kartlı sayaç düzenlemesi için MASKİ Genel Kurulunu 18 Nisan Perşembe günü, saat 18.00’de olağanüstü toplantıya çağıracağımızı da buradan belirtmek istiyorum. Sözümüzün arkasındayız ve hemşerilerimizin beklentilerine gerekli karşılığı vereceğiz. Bundan kimsenin şüphe duymamasını istiyorum” dedi. (İHA)
Manisa'da ‘2 ton su 1 TL’ düzenlemesi yolda!
31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimlerinin ardından Manisa Büyükşehir Belediye Meclisi 2024-2029 hizmet döneminin ilk toplantısını yaptı.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu




