Manisa’nın Salihli ilçesinde çalınan otomobil, polis ekiplerinin çalışmaları sonucu Antalya’da bulundu. Gözaltına alınan 2 şüpheli tutuklanırken, aracı 6 yıl önceki sahibinin yedek anahtarla çaldırttığı ortaya çıktı.
Olay, Salihli’nin Kurtuluş Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, K.Y.’ye (50) ait evinin önünde park halinde bulunan milyonluk Mercedes otomobili, kimliği belirsiz kişi ya da kişilerce çalındı. Aracının çalındığı fark eden vatandaş, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, hırsızlık olayının aydınlatılması için çalışma başlattı. Otomobilin geçebileceği güzergahlarda yapılan araştırma sonucu PTS kayıtlarından aracın Salihli’den çıkış yaptığı tespit edildi. Ekipler, Salihli’ye kiralık araçla gelen şüphelilerin park halindeki aracı çaldıktan sonra arka arkaya Antalya'ya gittiklerini tespit etti. Antalya İl Emniyet Müdürlüğü ile koordineli çalışma sonucu şüpheliler H.P. (24) ve İ.D. (24) yakalanarak gözaltına alındı. Araç sahibine teslim edilirken, gözaltına alınan 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Şüphelilerin ilk ifadesinde milyonluk Mercedes otomobilin 2018 yılındaki sahibi M.U.’nun kendilerine aracın yedek anahtarını ve adresini vererek, yeni satın aldığı aracı alıp gelmelerini istediğini belirttikleri öğrenildi. (İHA) 
Manisa'da eşine arz rastlanır araba hırsızlığı
Manisa’da lüks aracı 6 yıl önceki sahibinin yedek anahtarla çaldırttığı ortaya çıktı.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





