Bodrum Belediyesi dalgıçları ile Eko Miras ekibi, çevre temizliğine dikkat çekmek amacıyla Bitez sahilinde anlamlı bir etkinliğe imza attı. Gerçekleştirilen deniz dibi ve sahil temizliğinde denizden tam 2,5 ton katı atık çıkarıldı. Toplanan tonlarca atığın arasında araç lastikleri, valizler, plastik ve cam şişeler göze çarptı. Çalışmaların tamamlanmasının ardından ise denizin metrelerce altında renkli anlar yaşandı. Deniz dibini temizleyen dalgıçlar, Ege'nin simge ezgilerinden Çökertme türküsü eşliğinde suyun altında zeybek oynadı. Dalgıçların su altındaki o keyifli anları, sualtı kamerası ile görüntülendi. (İHA)
Su altında zeybek oynadılar
Muğla’nın Bodrum ilçesinde gerçekleştirilen deniz dibi temizliğinde dalgıçların su altındaki zeybek gösterisi ilginç görüntüler oluşturdu.
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





