Manisa'nın Kula ilçesinde otomobil, sürücüsünün seyir halindeyken kalp krizi geçirmesi sonucu yoldan çıkarak ağaca çarptı. Hastaneye kaldırılan sürücü, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Kaza saat, 23.30 sıralarında Kula Asri Mezarlığı ile Kula Devlet Hastanesi arasında bulunan yolda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre Mehmet Kahraman (71) idaresindeki 45 SL 321 plakalı otomobil, sürücüsünün seyir halindeyken kalp krizi geçirmesi sonucu kontrolden çıkarak yol kenarındaki ağaca çarptı. Kazayı gören vatandaşların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine olay yerine ambulans ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralı sürücü olay yerinde yapılan ilk müdahalesinin ardından 112 acil servis ekipleri tarafından Kula Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastaneye kaldırılan sürücünün kalp krizi geçirmesi sonucu yaşama tutunamadığı öğrenildi.
Öte yandan kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı. (İHA) 

Sürücüsü kalp krizi geçiren otomobil ağaca çarptı
Hastaneye kaldırılan sürücü, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





