Vali Elban, Kurban Bayramı dolayısıyla valilik makamında düzenlenen bayramlaşma töreninde il protokolü üyeleriyle bir araya geldi. Programda bayram tebriklerini Vali Elban'ın yanı sıra Ege Ordusu ve Garnizon Komutanı Orgeneral İrfan Özsert ile AK Parti İzmir Milletvekili Mahmut Atilla Kaya kabul etti.
Törene; İzmir İl Emniyet Müdürü Celal Sel, İzmir İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Metin Düz, Sahil Güvenlik Ege Deniz Bölge Komutanı Tuğamiral Tayfun Paşaoğlu, il müdürlükleri, vali yardımcıları, kaymakamlar, kurum amirleri, rektörler ve STK temsilcileri katıldı.
Bayramlaşmanın ardından toplu hatıra fotoğrafı çektirildi.
Vali Elban, protokolle bayramlaştı
İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban, bayram dolayısıyla düzenlenen törende il protokolüyle bayramlaştı.
Yorumlar
Trend Haberler
Manisa'da lastik tamircisi kazada hayatını kaybetti
İzmir'de demir bariyere çarpan motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
Bayram Sevinci mi, Yol Çilesi mi?
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
Manisa'da otomobil elektrikli bisiklete çarptı: 1 ölü
İZSİAD'dan çalışan sağlığı için örnek tarama projesi




