Göztepe, yaz dönemiyle birlikte transfer çalışmalarına hız verdi. İzmir ekibi, son olarak İngiltere Championship ekiplerinden Bristol City forması giyen Sinclair Armstrong’u kadrosuna kattığını duyurdu. Konuyla ilgili yapılan açıklamada, "Sinclair Armstrong Göztepe'mizde. Kulübümüz, İrlandalı hücum oyuncusu Sinclair Armstrong ile 4+1 yıllık sözleşme imzaladı. 22 Haziran 2003 tarihinde İrlanda'da dünyaya gelen Armstrong, kariyerinde son olarak İngiltere Championship ekiplerinden Bristol City forması giydi. İrlanda Milli Takımı ve alt yaş milli takımlarında da görev alan Armstrong, kariyerini artık sarı-kırmızı renklerimiz altında sürdürecek. Sinclair Armstrong'a ailemize hoş geldin diyor, şanlı formamızla birlikte nice başarılar ve unutulmaz anlar diliyoruz" ifadelerine yer verildi.(İHA)
Göztepe, Armstrong’u resmen açıkladı
Göztepe, son olarak İngiltere Championship ekiplerinden Bristol City forması giyen Sinclair Armstrong’u kadrosuna kattığını duyurdu.
Trend Haberler
Manisa'da lastik tamircisi kazada hayatını kaybetti
İzmir'de demir bariyere çarpan motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
Bayram Sevinci mi, Yol Çilesi mi?
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
Manisa'da otomobil elektrikli bisiklete çarptı: 1 ölü
İZSİAD'dan çalışan sağlığı için örnek tarama projesi




