Sultanlar Ligi’nin 22. haftasında ‘Ege Derbisi’ heyecanı yaşanırken, Aras Kargo Spor Kulübü’nün derbi öncesinde sosyal medya üzerinden yaptığı ‘İzmir Boyozu’ paylaşımına Aydın temsilcisinden ‘Aydın İnciri’ yanıtı gecikmedi. Aydın Büyükşehir Belediyespor ile Aras Kargo Spor Kulübü’nün sosyal medya üzerinden yaptığı ‘tatlı’ atışma ise görenlerin hem beğenisini topladı hem de gülümsetti.
Vodafone Sultanlar Ligi ekiplerinden Aydın Büyükşehir Belediyespor ile Aras Kargo Spor Kulübü ‘Ege Derbisi’ için hazırlıklarını tamamlarken, iki kulübün sosyal medya atışmaları görenleri gülümsetti. İzmir temsilcisi Aras Kargo SK’nın, karşılaşma için Aydın’a gelirken sosyal medya üzerinden yaptığı "Ege'den Ege'ye sevgimizle ve boyozlarımızla geliyoruz. Güzel İzmir'den efelerin şehri Aydın'a" paylaşımına Aydın’ın Sultanları’ndan cevap gecikmedi. Aras Kargo’ya, Tuğba Kuruyemiş’in filenin sultanları için özel hazırladığı Aydın İnciri ile yanıt veren Aydın Büyükşehir Belediyespor, paylaşımında "Evinize hoş geldiniz. Boyozunuzu getirdiyseniz, biz de incirimizle Ege Derbisi'ni tatlandırmaya hazırız" ifadelerine yer verdi. Derbi öncesinde iki takımın ‘tatlı’ atışması ise görenleri gülümsetirken "Fairplay örneği" olarak yorumlandı. (İHA) 


Ege Derbisi öncesinde ‘tatlı’ atışma
Aydın’ın Sultanları’ndan İzmir boyozuna karşı Aydın inciri cevabı geldi.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





