TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Altınordu, 5. hafta karşılaşmasında Elazığspor'u sahasında konuk etti. İzmir temsilcisi, 34. dakikada 10 kişi kaldığı mücadelede rakibine 2-1 mağlup oldu ve kötü gidişatını sürdürdü. Sezona istediği gibi başlayamayan ve henüz 3 puan alamayan kırmızı-lacivertliler, daha önce oynadığı maçlarda ise Erbaaspor ve Adana 01 FK ile berabere kalırken, İskenderunspor ve 24 Erzincanspor’a karşı da sahadan mağlubiyetle ayrılan taraf oldu. Böylece Altınordu, ilk 5 haftada 2 beraberlik ve 3 yenilgi alarak henüz galibiyetle tanışamadı. 2 Puanı bulunan İzmir ekibi, 19 takımın bulunduğu ligde 18. sırada yer alıyor.
Hedef Ankaragücü maçı
Sezona kötü bir başlangıç yapan ve bir türlü istediği ritmi yakalayamayan Altınordu’da gözler Ankaragücü karşılaşmasına çevrildi. Teknik direktör Namet Ateş ve öğrencileri, 28 Eylül Pazar günü deplasmanda oynanacak bu zorlu mücadelede sezonun ilk galibiyetini almayı hedefliyor. Ancak karşılaşmadan olumsuz bir sonuç çıkması halinde, teknik direktör Namet Ateş’in görevine son verilmesinin gündeme gelebileceği öğrenildi. (İHA)
Altınordu, galibiyete hasret kaldı
Altınordu, TFF 2. Lig Beyaz Grup’taki ilk 5 haftada 2 beraberlik, 3 mağlubiyet alarak galibiyete hasret kaldı.
Yorumlar
Trend Haberler
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Bayram Sevinci mi, Yol Çilesi mi?
Manisa'da otomobil elektrikli bisiklete çarptı: 1 ölü
İZSİAD'dan çalışan sağlığı için örnek tarama projesi
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?





