Karşılaşma boyunca oyunun kontrolünü elinde tutan Didim temsilcisi, mücadeleci yapısı, takım oyunu ve sahaya yansıttığı yüksek enerjiyle dikkat çekti. Kritik anlarda gösterilen kararlılık ve disiplinli oyun, galibiyetin belirleyici unsuru oldu. Tribünlerden yükselen alkışlar, takımın ortaya koyduğu performansı taçlandırdı. Maçın ardından değerlendirmede bulunan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay galibiyetten duyduğu memnuniyetini dile getirerek, "Sahada yüreklerini ortaya koyan sporcularımızla gurur duyuyoruz. Bu başarı; inancın, emeğin ve birlikteliğin eseridir. Teknik ekibimizi ve sporcularımızı yürekten kutluyorum. Didim Belediyesi olarak her zaman sporun ve sporcunun yanında olmaya devam edeceğiz" dedi.(İHA)
Didim Belediyespor evinde kazandı
Didim Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, TVF Kadınlar 2. Ligi 7. Grup 17. hafta karşılaşmasında Gelişim Koleji'ni 3-1 mağlup etti.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





