İzmir temsilcisi bugün gerçekleştirdiği antrenmanla karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürdü.
TVF Kadınlar 1. Ligi’nin normal sezonunu lider olarak tamamlayan Göztepe Voleybol, Sultanlar Ligi'ne çıkmak için play-off maçları oynayacak. İlk etapta yarı final mücadeleleriyle başlayacak karşılaşmalarda İzmir temsilcisi ilk maçında 7 Nisan Cuma günü saat 12.00'de Muratpaşa Belediyespor'la karşı karşıya gelecek. Sarı-kırmızılılar, bu zorlu mücadelenin hazırlıklarını ara vermeden sürdürmeye devam ediyor. İzmir Atatürk Spor Salonu’nda gerçekleşen antrenmanda voleybolcular, ilk bölümünde defans, ikinci bölümde atak çalışması, son bölümde ise 6'ya 6 oyun gerçekleştirdi.
Öte yandan Göztepe Voleybol, yarından itibaren hazırlıklarına Bolu’da devam edecek.
Göztepe Voleybol, play-off yarı finaline hazırlıklarını sürdürüyor
Göztepe Voleybol, play-off yarı finalinde 7 Nisan Cuma günü saat 12.00'de Muratpaşa Belediyespor'la karşı karşıya gelecek.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





