Çameli Belediyesi olarak yürütülen çalışmalar sonucunda ilçenin önemli doğal değerlerinden biri olan Kolak Gölü, yeniden eski ihtişamına kavuştu.
Bir süredir yaşanan kuraklık nedeniyle kuruyan ve doğal güzelliğini kaybetmeye başlayan Kolak Gölü’nün yeniden canlanması için Devlet Su İşleri (DSİ) ile birlikte kapsamlı bir çalışma gerçekleştirildi. Yapılan çalışmalar kapsamında göl yüzeyinde oluşan kil tabakası temizlenerek gölün yeniden su tutması sağlandı.
İlçenin son dönemde etkili olan yağışların da katkısıyla Kolak Gölü yeniden dolarak eski seviyesine ulaştı ve doğal güzelliğini tekrar kazandı. Yayla turizmi açısından büyük önem taşıyan Kolak Gölü, yapılan çalışmaların ardından yeniden kamp severler ve doğa tutkunları için önemli bir cazibe merkezi haline geldi. (İHA) 


Kolak Gölü yeniden canlandı
Yapılan çalışmalar kapsamında göl yüzeyinde oluşan kil tabakası temizlenerek gölün yeniden su tutması sağlandı.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





