Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde ilk kez Sarıgöl Merkez ve Mahalleri Tarımsal Kalkınma Kooperatifi tarafından beyaz pekmez üretildi.
Sarıgöl Pazaryerinde ilk kez piyasaya sunulan beyaz üzüm pekmezi oldukça ilgi gördü. İlk kez doğal olarak yapılan beyaz pekmez için açıklama yapan Sarıgöl Merkez ve Mahalleri Tarımsal Kalkınma Kooperatifi Başkanı Yusuf Tüfekçi, "Kooperatif olarak pekmez ile bal karışımı ile elde ettik. Özelikle doğal ortamda yapılan beyaz pekmez çok ilgi çekmekte. Gençlerimizin de pekmez tüketimine özendirmek istiyoruz. Pekmez ile bal çırpma yöntemiyle kimyasal hiç bir katkı maddesi yoktur. Şimdiden talepler gelmeye başladı. Sadece kuru üzüm, pestil, kırmızı pekmez bunlar bilinenler kooperatif olarak üzüm ve üzümden elde edilecek çeşitli arayış içerisindeyiz." dedi.
Tüfekçi, beyaz pekmezin hafta boyunca tanıtımının yapılarak vatandaşlara tattırılacağını sözlerine ekledi. (İHA)

Manisa'da ilk kez beyaz pekmez üretildi
Manisa'da ilk kez Sarıgöl Merkez ve Mahalleri Tarımsal Kalkınma Kooperatifi tarafından beyaz pekmez üretildi.
Yorumlar
Trend Haberler
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Bayram Sevinci mi, Yol Çilesi mi?
Manisa'da otomobil elektrikli bisiklete çarptı: 1 ölü
İZSİAD'dan çalışan sağlığı için örnek tarama projesi
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?


